søndag 20. november 2011

Femme fatale


Det handler om sjangeren FILM NOIR denne uken i gruppen Fotosøndag. 
Kanskje den mest frustrerende utfordringen for meg så langt, da hodet har vært full av ideer, og klare formeninger om hvordan jeg ønsket scenene, men jeg har null peiling og erfaring med å ta bilder i nærmest fravær av lys. 
Datteren min, som slett ikke hadde tid til mine prosjekter, ga meg allikevel en sjanse til å få til et bidrag.
Etter innsending har en del av kommentarene så langt vært at den burde være i helt svarthvitt, og derfor har jeg også laget en slik variant.

Så nå har jeg satt opp nattfotografering som et punkt jeg må forske på etterhvert:

God søndag:)











3 kommentarer:

  1. Stilige bilder! Det portrettet var jo bare kjempebra. Likte den første versjonen best da. Og det gatebilde, kult!

    Jeg bruker bare Paint, som ligger på maskinen. Ikke så mye du kan gjøre der. Kan jo fortsette i Elements eller andre prog. Jeg er litt rastløs for tiden da betennelsen i skuleren ikke vil gi seg. Og holde i kamera nå er ikke det beste jeg gjør, kjenner jeg. Så da må en finne på annet tull:-)
    Fortsatt fin kveld til deg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)