mandag 16. januar 2012

Smiiiil

" Visste du at kroppen frigjør like mange endorfiner når du later som du smiler, som når du faktisk gjør det? Neste gang du møter et smilende ansikt, smil tilbake. Når du er trist og lei, oppsøk situasjoner du kan smile i. Når du ikke har lyst å smile, smil til deg selv i speilet og kjenn hva det gjør med deg. Det vil nok føles lettere etterpå...."
Med disse ordene inviterer Øyeblikksjentene til fotokonkurranse med stikkord SMIIIIL.
Og det skal de få,-med den ene av mine døtre, som egentlig ikke var på "smiler'n" i det hele tatt, men med litt tull og tøys fikk jeg lurt det fram til slutt:)
For flere SMIIIIL klikk HER
Your smile - my happiness

13 kommentarer:

  1. Nydelig, sart stemning over bildet! Et flott bidrag!
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Første gang jeg prøver meg hos dere:)

      Slett
  2. Ikke bestandig modellene våre gjør det vi vil :) Men du klarte det utmerket :)

    SvarSlett
  3. Nydelig bidrag...

    Lykke til i konkurransen!


    Britt Kristin!

    SvarSlett
  4. Thats a nice portrait..... very nice done.

    greetings from Holland, Joop

    SvarSlett
  5. Kjempeflott bilde! Og tusen takk for hyggelig hilsen hos meg!:)
    June :)

    SvarSlett
  6. Fantastic expression and light.
    Greetings.

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)