onsdag 22. februar 2012

- ENTRÈ -

DO YOU DARE?

24 kommentarer:

  1. Hi,hi det er flere som er bitt av basillen alså!!! Så hyggelig at du besøkte meg, for det førte til at jeg vil følge deg.
    Utrolig flott blogg du har. Nydelige bilder som jeg likte godt!!!
    Ha en kreativ uke til deg!
    Hilda

    SvarSlett
  2. Va!? Finns våning tretton? Et var ju häftigt att du fångat en entré till våning tretton-hissen. Aldrig sett.
    anna

    SvarSlett
  3. Entré till många våningar :-)

    SvarSlett
  4. Kult bidrag, Monica! ; ) Fin onsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  5. Stilig,passer jo tema perfekt!

    SvarSlett
  6. Tak for din kommentar. Vi har det samme ordtak på dansk :-)
    UHA, UHA. 13. etage. Den finde ikke i mange huse.
    Flot og enkelt bidrag.

    SvarSlett
  7. En läcker bild med sina linjer och skiftningar, ren och snygg. Mycket bra.

    SvarSlett
  8. Snyggt minimalistisk bild med det röda talet tretton som ögonmagnet.

    SvarSlett
  9. Vilken cool bild! Stilrent och enkelt men riktig häftig!
    Min entré stammer från den stora Kölner Dom i Köln (Cologne) Och det är verkligen en resa värd. ;)

    SvarSlett
  10. Blankt med solljus och jag undrar vad som finns där på våning 13 att se?

    Må så gott. // Lissen

    SvarSlett
  11. Ja inte får jag några bra tankar av den bilden. Lite rysningar i magen. Anita

    SvarSlett
  12. Enkelt, stilig og røft. En kombinasjon jeg liker godt:)

    SvarSlett
  13. Herfra kan du gjøre entre både til det ene og det andre. Artig løsning.

    SvarSlett
  14. Snyggt med silver överallt. Även till synes på golvet. Hela rummet ser ut AIK vara silverindränkt.

    SvarSlett
  15. Tar virkelig av meg hatten for deg Monica, du har et rått fotoblikk av de sjeldne!!

    SvarSlett
  16. En sån där hiss får jag klaustrofobi av. Det känns som man inte kan få luft där inne. Jag vill ha en luftig hiss med (helst stora) fönster så att jag kan titta ut. Men bilden är cool. Snyggt fångat med fint ljus- och skuggspel.

    SvarSlett
  17. Elegant! Undrar hur hissen ser ut inuti?

    SvarSlett
  18. Tänk att en så tråkig dörr som en hissdörr kan bli vacker!

    SvarSlett
  19. Jeg tør godt...godt tolket...;-D

    SvarSlett
  20. Hm.... Tænker over alle de forskellige film med elevator historier - og så 13 etage hehe.. Det er et dejligt billede med mange kontraster selvom det "kun" er en elevator dør. Flot!!

    SvarSlett
  21. Spennende. Liker at det lyser nr 13

    SvarSlett
  22. Utrolig fortellende bilde i sin enkelhet. :) Og veldig mange spennede,lekne og eksperimentelle vinterbilder nedover i bloggen her! :) Liker virkelig det jeg ser :)

    SvarSlett
  23. Vad lustigt, det var inte länge sedan jag hade ett inlägg där jag visade en bild inuti en hiss. Jag konstaterade då att våning nr 13 saknades (!) men tydligen finns det de som inte är vidskepliga! ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)