søndag 1. april 2012

I dag har det vært innlevering av temaet SKO hos FOTOSÖNDAG på Flikr. Som nevnt før, har man tid fra tirsdag til søndag på å fotografere, da man ikke kan bruke arkivbilder. Dette gjør det hele spennende, tidkrevende og noen ganger frustrerende, særlig hvis jeg har mange ideer, men ikke får det til rent fototeknisk. Mitt største problem er dog at jeg er av den ubesluttsomme typen når det kommer til hvilket bilde jeg skal velge ut til innleveringen. Denne gangen valgte jeg det øverste,selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for nr 2 
(hadde til og med ringt på hos noen helt ukjente for å spørre om jeg kunne låne trappa deres litt.... de sa ja, med et litt forfjamset, spørrende uttrykk i ansiktet) 
Ja, ja,- slik forsvant denne søndagen!
Ønsker alle en fin ny uke, og god ferie til de som har det:)


ANONYMOUS

THE LADY IN RED PART II

JUST A PAIR OF BOOTS

HIGH HEELS

THESE BOOTS ARE MADE FOR WALKIN'

THE LADY IN RED PART I

10 kommentarer:

  1. Oi, her var det sko i alle trinn. Du har jobbet bra med temaet. Hvem som er flottest av disse klarer jeg ikke å finne ut av.
    Ønsker deg en kreativ uke.

    SvarSlett
  2. Masse idèer har du, Monica.
    Og som Hilda sier, her har du jobbet bra med temaet.
    "Black and white" varianten er tøff, men jeg hadde også sans for variant nr 2, så jeg skjønner at du hadde valgets kval her.

    Fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  3. häftigt. Vilken tur att du hade så fina skor att jobba med. Det här är bilder man går tillbaka till. Jag kan inte välja någon favorit. Det finns flera. :)

    SvarSlett
  4. Herlig!! Nr 2 er min favoritt! ; )

    GOD PÅSKE! :)

    SvarSlett
  5. Lekre bilder, skjønner det var vanskelig å velge!

    Ha en fin uke og god påske!

    Irene

    SvarSlett
  6. This is a fantastic series Monica!
    I especially love the second one.

    SvarSlett
  7. Vilka läckra bilder. Den första är min favvis!
    Önskar dig en skön och glad påsk!

    SvarSlett
  8. kult og kreativt! kjempe flott serie.

    SvarSlett
  9. Kjempefin serie med sko!

    Du er veldig kreativ!

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)