fredag 5. oktober 2012

Guarding

the Norwegian Parlament




19 kommentarer:

  1. A fine guard! Lovely lighting.

    SvarSlett
  2. P.S. I like this picture a lot - best of all your recent ones.

    SvarSlett
  3. What a lovely and proud bird.love that photo.

    SvarSlett
  4. Der sitter en av de som bestemmer ja! Iallefall hos oss i sundet.
    Nydelig bilde som ble kjempefint i B&W.
    Ønsker deg en fin høsthelg.
    Hilda

    SvarSlett
  5. hihi, ja den ser helt klart ut att vakta något. Så bister den ser ut. Snyggt foto.

    SvarSlett
  6. Flott sett og fanget!

    Fin komp også!

    Og utmerket etterbehandling.

    mvh Knut

    SvarSlett
  7. kjempe bra Monica. nå har jeg klikket så mange ganger at jeg følger bloggen din Monica, men dine nye innlegg dukker ikke opp på min blogg...forstår jeg ikke.

    SvarSlett
  8. Wonderful shot of the bird on the edge of the building.

    SvarSlett
  9. Flott måkebilde.
    Morsomt
    Ha en fin lørdag.
    Mormor

    SvarSlett
  10. Flott og stolt fugl; ) Fint bilde Monica!

    Ønsker deg ei god helg! Klem til deg

    SvarSlett
  11. Great contrast, both in light and texture. Have a great weekend!

    SvarSlett
  12. Strong composition and a very nice photo with a pretty subject, i like it! :)

    SvarSlett
  13. What a wonderful image! I love the caption - it's perfect.

    SvarSlett
  14. Så stilig bilde og tekst! Tusen takk for kommentar i min blogg. Javisst er det greit at du linker, jeg gjør det samme jeg :-) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  15. This is wonderful, Monica.
    He looks so regal just perched there.
    You have captured some wonderful tones here.
    Perfect in black and white.
    xo.

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)