torsdag 19. september 2013

Buss for tog, og "Helt konge"

Ja, her ble jeg og hundrevis av andre reisende altså stående,- som sild i tønner, da det ble all stans i togtrafikken lørdag ettermiddag.
Jeg skulle på forestillingen "Helt Konge" i Drammen teater, og hadde gledet meg til musikalske ablegøyer og komiske tryllerier i skjønn forening. Jeg hadde også tenkt meg en fotorusletur langs bredden i Drammen før forestillingen, men et raskt blikk på klokka skjønte jeg at jeg skulle være glad om jeg rakk forestillingen i det hele tatt. Grrrr!
Om jeg rakk det...?



















4 kommentarer:

  1. nsb er så irriterende !!! men vi er jo heldig, da kunne du ta fine bilder:-)

    SvarSlett
  2. Men en flott bildeserie fikk du Monica :D

    SvarSlett
  3. Love these dramatic, angular compositions.

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)