onsdag 5. februar 2014

Make a wish. . .

16 kommentarer:

  1. Wonderful, dreamy and beautiful, fantastic work full of poetry :)

    Hugs.

    SvarSlett
  2. Monica, this is breathtaking.
    Beautifully photographed.

    SvarSlett
  3. eventyrskogens venner :-) supert Monica !

    SvarSlett
  4. Flott stemning og et flott bilde :) Fikk sån julestemning her :) :)

    SvarSlett
  5. Alltid fint å kunne ønske seg hva en vil, det er sikkert.
    Hvis du har lyst til å teste det jeg var med på her om dagen så ta å sjekk denne videoen her: http://photoextremist.com/steel-wool-photography-tutorial her er "oppskriften"

    SvarSlett
  6. Sagolikt vacker önskebild tagen i exakt rätt ögonblick. Underbart stämningsfullt.
    Allt Gott
    M

    SvarSlett
  7. Deseo pedido! Preciosa imagen,Monica.
    Un abrazo.

    SvarSlett
  8. Dette er eventyrskogen.
    Nydelig bilde.
    Fra Hilda

    SvarSlett
  9. Suger til meg vinterstemning!! for her er mildvær og snøfritt faktisk, den mest underlige januar måned jeg kan komme på..., noen mangler når jeg nå ser dette vakre vinterbilde Monica :-)

    SvarSlett
  10. Stemningsfult :-)
    Vi har sne og jeg koser meg, til tross for at det ikke er mye igjen..
    En god helg ønskes deg :-))

    SvarSlett
  11. Som et vakkert, vakkert vintereventyr jeg bare ønsker å krype inn i, være der og oppdage.

    SvarSlett
  12. Magisk stemning! Dette liker jeg godt Monica : )

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)