lørdag 27. juni 2015

Det var sommer. . .

Det var sol





















10 kommentarer:

  1. Preciosas fotografías!!!...la calidad, el detalle, los colores y el elegante desenfoque las convierten en unas imágenes realmente hermosas, felicidades!!!

    Un gran abrazo, Monica!!! ;)

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder Monica!
    Nå behersker du dette til det fulle!
    Og så har du attpåtil funnet en grønn bille! Det er langt mer enn jeg har funnet denne sommeren.
    Gratulerer så mye!
    Ønsker deg fortsatt fine dager!

    SvarSlett
  3. da underskriver jeg på Knut, fantastisk Monica !

    SvarSlett
  4. Du behersker virkelig makrofotografeingens mysterier - virkelig vakkert. Min favoritt er den første, men jeg er også svak for den fjerde.

    SvarSlett
  5. Meget flott billedrekke - kvalitet!

    SvarSlett
  6. Meget flott billedrekke - kvalitet!

    SvarSlett
  7. Nydelige farger ble det i alle fall, selv om sola uteblir inntil videre, men den kommer nok skal du se ;-)

    SvarSlett
  8. En utrolig flott serie, Monica. Så enkelt og elegant det kaOddaneturisn gjøres, ja dette er utmerket fotoarbeid!

    Klemmer

    SvarSlett
  9. Fantastic floral photos.
    The sharpness and the DOF are awesome.

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)