søndag 19. juni 2016

It's the little things. . .

that matter most













6 kommentarer:

  1. Superflott Monica!
    Synes du gjør dette mye bedre enn meg fordi du har en kunstnerisk vri som bare er sååå lekker!
    Alle bildene er hver seg helt nydelige skaperverk!

    SvarSlett
  2. kjempe fine bilder Monica !!

    SvarSlett
  3. Beautiful macros indeed!!!

    Kisses

    SvarSlett
  4. Veldig vakkert! God sommer :-))

    SvarSlett
  5. Delikate, enkle, rene makrobilder. Detter er virkelig bra, Monica! Jeg tar visst mer bilder med mobilen nå om dagen (uff), men jeg har visst ennå litt på lager. Roter mye i hagen på ettermiddagene og nyter alt som blomstrer og gror. Sommeren er bare så altfor kort til å sitte inne på PC´n. Så det blir litt lenge mellom hver gang jeg blogger nå. Får ta det igjen til høsten! Drar nedover for et par uker fra 8 juli, kanskje vi sees?

    Ha en fin midtsommernatt! Klem ra Irene

    SvarSlett
  6. De små ting i livet er utrolig viktige, og du får dem virkelig fint frem - det er en fornøyelse å se. Min favoritt må være den siste, med kurvatur og insekt opp-ned!

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)