mandag 5. desember 2011

Tema LYSSETTING og Wee bit of RED

Puh,- Mesteparten av søndagen har gått med til å tenke ut ideer, fotografere, prøve og feile, redigere, sende inn, og skrive kommentarer til de andre bidragene... men gøy er det. Hos Fotosöndag var det "LYSSETTING" som var tema. Å jobbe med kunstig belysning er et ukjent område for meg, og ble ikke fornøyd med selve utførelsen, dog fikk jeg fram selve ideen jeg hadde i hodet.I gruppen Macro Mondays var tema "A wee bit of RED"  Klikk gjerne på bildene for å se de større


NOT INVITED



PREPARED to write Cristmas cards

DEAR SANTA..... 

2 kommentarer:

  1. A fantastic lighting that gives strength to the images.
    The perfect red.
    Greetings.

    SvarSlett
  2. Bilde nr 4 syntes jeg var kjempebra!

    Supert!

    mvh Knut

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)