tirsdag 13. desember 2011

Mens man venter på toget

Jeg er sjelden i Oslo. Men etter et besøk på Nimi for å undersøke min 10 mnd gamle skade i ankelen, håpet jeg at jeg kunne rusle bort til operaen for å ta noen bilder... dette har jeg hatt lyst til så lenge, og hele kroppen skriker etter å bare kunne ta med kameraet og vandre rundt. Fornuften tok meg i forholde til foten og derfor ble jeg bare "hengende" på Oslo S i påvente av første tog hjem. Her ville det ha vært en rekke spennende motiver, men er litt pysete til det å ta bilder av ukjente mennesker og situasjoner. Noen som har erfaring på det området og kan gi meg noen tips?     For større bilder,- klikk på det












2 kommentarer:

  1. Her var det mange spennende bilder i denne fine serien!

    Flotte linjer og lys og skygge og refleksjoner.

    Dette likte jeg veldig godt!

    mvh Knut

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)