søndag 4. mars 2012

SHIMMERING LIGHT





28 kommentarer:

  1. Fint och roliga och annorlunda prickar. Bra val i trissen :)

    SvarSlett
  2. Nydelig triss.
    Hvordan i allverden?
    Mormor :-)

    SvarSlett
  3. Love the bokeh. Cool shots! :)

    SvarSlett
  4. Objektivt sett..så är din triss magnifik ..:)

    SvarSlett
  5. Såna här prickar gillar jag - konstnärligt och snyggt!

    SvarSlett
  6. Vackra abstrakta prickar :-) Gillar din triss, mycket!

    SvarSlett
  7. Stilig, annerledes og kjempefint!!!

    SvarSlett
  8. Härliga mjuka prickar;-)
    Ha en skön söndagkväll;-)

    SvarSlett
  9. Jättefint! :)

    SvarSlett
  10. Underbar serie, Monica!
    Den första bilden är otrolig :)

    SvarSlett
  11. Bra fångad triss i prickar!
    Om du skickar ett mail till min adress som är lars (dot) gudmundsson (at) gmail (dot) com så talar jag om hur jag gjort vid bilderna i "det ryktas om"
    M.v.h. Lars

    SvarSlett
  12. Älskar Bokeh-bilder :-) Fina. Verkligen en sammanhållen triss.

    SvarSlett
  13. Underbara prickar. Konstnärligt!

    SvarSlett
  14. Fint trissat, sista bilden är väldigt sensuell!

    SvarSlett
  15. Jeg elsker bokeh og dette ble vakkert!!!

    SvarSlett
  16. Vakkert som alltid fra deg Monica!! : )

    God uke til deg!

    SvarSlett
  17. Härligt o konstnärligt prickigt! Finstämt på något sätt o vackert!

    SvarSlett
  18. Ursnyggt var detta - helt i min smak.
    Ha en underbar vecka.

    SvarSlett
  19. Åh, så vackert! Fotokonst för trötta ögon!

    SvarSlett
  20. Tack för din kommentar hos mig, jag blev jätteglad! Jag gillar dina oskarpa bilder...

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)