torsdag 15. mars 2012

You can call me Al . . .






27 kommentarer:

  1. HERLIGE bilder Monica! Du gjør hele spekteret innenfor foto du! Alt er så perfekt! Jeg er så imponert! : )

    God torsdag til deg! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir litt famling både hit og dit... finner liksom ikke fram til "mitt uttrykk". Å jobbe med teksturer har jeg aldri forsøkt noe særlig, så må teste litt på det også:)Vet ikke helt om jeg liker det eller ikke ennå.
      Klem kommer i retur:)

      Slett
  2. Så utrolig flotte bilder, og annerledes:)

    SvarSlett
  3. Wow! Det første der går rett inn i reklamebransjen. Har aldri prøvd dette med texture. Men håper at jeg skal klare det en dag!
    Stilige, spennende og flotte bilder!
    Bare fortsett og eksprimentere du.
    Hilda

    SvarSlett
  4. Tusen takk Ingeborg og Hilda,- blir så glad av slike inspirerende ord:)

    SvarSlett
  5. Very good post-processing.

    Regards and best wishes

    SvarSlett
  6. Metervis av inspirasjon som vanlig på denne bloggen Monica, etterbehandlingen her var bare så rå, og her har jeg masevis å lære gitt. Inviter til kurs du, skal jeg stå for ost kjeks og vin :-)

    Så lenge lenge på bildet ditt til Watery Wendesday..., farger som minner så om Trondheim mot Nidelva jo.

    Trønderklem.

    SvarSlett
  7. fabulous photos and processing!

    SvarSlett
  8. Riktigt fräcka bilder , härlig patina o tuff komposition , bra jobbat !

    SvarSlett
  9. love that old fashioned look on the shots. :)

    SvarSlett
  10. Fantastic editing...I love the look.

    SvarSlett
  11. The first shot is SO cool:) Great editing.

    SvarSlett
  12. Herlige bilder og spennende etterbehandling!

    SvarSlett
  13. Stilige og tøffe bilder som jeg likte veldig godt!

    SvarSlett
  14. these are fantastic images Monica.

    Bravo!

    ~robert

    SvarSlett
  15. Excellent photos, I like the shapes, textures and exquisite light. Greetings.

    SvarSlett
  16. this texture is just amazing, really love it!

    SvarSlett
  17. They all look stunning!
    Thanks for dropping by :)

    SvarSlett
  18. Wonderful shots - such a feeling of toughness.

    SvarSlett
  19. Her har du åpenbart valgt riktig tekstur til bildene - et flott stykke fotoarbeid!

    SvarSlett
  20. WOW! Vad snyggt! Du har verkligen lyckats jättebra. Jag gillar att du dämpat färgerna till nästan inga alls.

    SvarSlett
  21. Kule utsnitt og spennende etterbehandling!

    mvh Knut

    SvarSlett
  22. Tusen, tusen takk for så mange fine kommentarer,- det setter jeg veldig stor pris på!

    SvarSlett
  23. Game On... play it cool with "Textural-Forces-Inspired" - Mark Of Distinction!

    SvarSlett
  24. Herlige bilder med nerver og karakter.

    SvarSlett
  25. super arbeid ! kjempe flott :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du er innom hos meg. Skriv gjerne dine synspunkter,- ris og ros,- alt vil bidra til utvikling:)